سلام
هر کاری که با نام خدا آغاز نشود ابتر است
من دیپلمات نیستم؛ انقلابیم..
مـــ ـــن بـه آمـار زمیـــ ـــن مشکوکم
اگـــ ــر این ارضــــــ پر از آدمهــ ـــاست
پس چــرا یوســف زهـــ ــرا تنهــ ـــاست...؟؟؟
اللهمـــ عجلـــ لولیکـــ والفرجــــــ
با هر سالروز تولدم نمی دانم یک سال به عمرم اضافه تر میشه
و یا یک سال به مرگم نزدیکتر
پاسخش با زندگیست...
خداوندا
دنیای آشفته ی درونم را که تنها از نگاه تو پیداست ،
با لالایی مهربان خود ، آرام کن
تا وجود داشتن و بودن را به زیبایی احساس کنم . . .
"به نام سلام"...کاری که بدون نام خداست ابتر هست...از امام صادق روایت داریم کسی که جمله اش رو بدون سلام شروع می کنه جوابش رو ندید...
و اما بعد...کلی گفتید خب منم جزء کل هستم پس...کلاس نرفتن...یه کتاب اوراکل دیدم داخل خونه داشته...که بعید میدونم از اون هم زیاد استفاده کرده باشه...بیشتر داخل اینترنت سرچ کرده بودن فکر کنم واسه کاراشون...البته ایشون خودآموز هستن تا از کسی بیاموزن...مثل قبول شدنشون در ارشدشون...که دنبال رو کسی نبودن...این جور بگم...توانایی خودشون رو باور داشتن و تلاش و توکل به خدا...که باید ازشون یاد بگیرم...و اینکه اگر فضولی نباشه و بهتون بر نمی خوره بگم خدمتتون که اگر بهتون گفتن واسه خارج رفتن باید اوراکل بلد باشید بحث جداست...در ضمن برای اوراکل باید SQL اتون خوب باشه...موفق باشید تمام...اما اگر واسه درآمد و این چیزا میخواید و میخواید سرگرم باشید پیشنهاد میکنم که زبان asp.net و زبان برنامه نویسی اندروید رو کار کنید به جای اوراکل...چون این دو زبان منبع درآمد بسیار خوبی هستند...می شه در خونه کار کرد و درآمد کسب کرد...یکی از دوستان داداشم اگر اشتباه نکنم با نوشتن یک برنامه اندروید در عرض 2 هفته درآمد میلیونی کسب کرد...داخل خونه هم کار کرده بود در کنار درسای ارشدش...به راحتی هر چه تمام تر...خودم هم دنبالشون هستم در کنار خوندن واسه ارشد....داداشم هم داره الان کار میکنه روی asp واسه خودش...این رو گفتم شاید به کارتون بیاد...حداقل به قول داداشم وقت تلف نمی شه...حتی اگر ارشد در نیام...یه زبان نون و آب دار کار کردم...ببخشید دخالت کردم و فضولی...باز هم موفق باشید و تمام(البته میدونم به من ربطی نداره و نباید دخالت کنم چون شما تصمیمتون رو واسه همه چیز گرفتید و من مزاحم نمی شم دیگه)...در ضمن اگر بهتون بر نمی خوره این جور سئوالات رو داخل وب نمیذارن(اینا حرف دل نیست که حقد و کینه رو کنار بزنه...الان یهو با خوندن این مطلب با عصبانیت میگید اصلا دیگه کاری ندارم و قهر می کنید و میرید تا 4-5 ماه دیگه بعد هم میگید قهر نیست!!!شوخی کردم...حالا چرا بهتون بر میخوره؟)...یا اگر بذارن با رمز میذارن...میشه مسیج کرد یا ایمیل...هر جور اصلا راحتید...باز متهم میشم می افتم داخل حبس و تنفر و دروغ می شم...اصلا هر جور راحتید...با اینکه بعد از عید میخواستم ...بماند...اما همه ما مسلمانیم...شما برسید به اوراکل و خارج رفتن اتون...منم برم برسم به برنامه ارشد و کلاس تقویتی فردام و پایگاه داده هام و زبانم...با عنوان گذاشتن واسه مطلبتون! خوشم میاد که دوست دارید اذیت کنید...ایراد نداره...شاد باشید و موفق...خداحافظ
*************
روز پنجشنبه هم باید برم جواب آزمایشم رو بگیرم هم شلواری که دادم بدوزن...تا ببینیم خدا واسم چی رقم زده داخل این آزمایش...بی انصاف حسابی هم ازم خون گرفت و دستم حسابی کبود شده...خوبه که آشنا بود...والا چی میکرد...
خدایا!ندانسته تو خود دانی...حدیث این دل من را...فعلا
خدایا! حکمت قدمهای که برایم برمیداری برمن آشکارکن تا درهایی را که به سویم میگشایی ندانسته نبندم و درهایی که به سویم می بندی به اصرار نگشایم
دلم تب دارد"امّن یُجیب بخوان"
با کفـش نیاییـد روی فرش ِدلــــــم ... مــا روی این دل ... نمـاز میـخوانیم ...(فیسنمایی بود)

خدایا از خودم خسته شدم.... از خودم و خودیتم
پرهامو خودت باز کن ... تا دوباره تو آسمونت بپرم...
زیباست که با خدای خود چت بکنیم
در سایت نماز شب عبادت بکنیم
ای کاش که ما فلاپی دلهارا
با عشق علی و آل فرمت بکنیم ¤ يا علي
خوشا دل سپردن به عشق خدایی / ز قید هوس های دنیا، رهایی
خوشا، از گناهان همه توبه کردن / به درگاه حق، نیمه شب، چهره سایی
خوشا بر فراز جهان پر گشودن / گذشتن ز خودبینی و خودنمایی

خواهی آمد
چرا که
ناله «امّن یُجیب» می آید ...
یابن الحسن آقا بیا
بسم الله الرحمن الرحیم