برگرفته از مطلب ارسالی : ღ ✿ ღنازنـ ـ ـیـنღ ✿ ღ
و آنــگآه که از حسرت و غَــــم دنیا بُــغض می کنم!
و آنـــگآه که هیچکس مرا درک نمی کنَــد!
درک نمی کنـــد،،، احساسَــم را، وجودَم را، صداقَتـــم را، چادرَم را!
و آنـــگآه که تیکه های پسَـــــرانرا می شنَــــوم!
و آنــــگآه که می خواهَـــــم تنها دَر جایی بنشینم و گریه کُـــــنم!
و آنـــگآه که خَســــــته می شوم از این آدمانِ شــــــهر!
و آنـــگآه که می خواهَــم داد بزَنـــــــم ....
داد بزنم و بگویم: خسته اَم ... خسته اَم
و در همه ی این هـــــآ خُـــــدا را که یاد می کنم آرام می شَومـــ!
و چـــــه زیباست این آرامــــــــــــــــــــش ....

چادر، به منزله پرچم است که نشانه حیات اجتماعی اسلام است و مسئولیت و افتخار برافراشته نگهداشتن این پرچم، همچنان بردوش بانوان مؤمن و مسلمان است.
چقـــــــــدر زیبـــا...
بهش
گفت پول براي طــــــلا، فعـــــــلا ندارم؛
عـــــــوضش
قــــــــول میدم هر سال بیارمت طلائیـــ ه !...

تا درهایی که به سویم میگشایی ندانسته نبندم و درهایی که به رویم میبندی به اصرار نگشایم. . .

چـشـمـش بــ ه زنـی کــ ه از ســر کــوچــ ه می آمــد افـتـاد ؛
بــ ه شـیــطـان گـفـت : فـعـلــاً یـک – هــیـچ بــ ه نـفـع مــن !
بسم الله الرحمن الرحیم