آقاپسری که میگی"دخـترخــوب"پیدا نمیشه:
آقاپسری که میگی"دخـترخــوب"پیدا نمیشه:
دخترخوب تادیر وقت تو خیابونا نمیپلکه
*اونقدر نگات نمیکنه که بری سمتش
*کفشه 15 سانتی ومانتوی جلف نمیپوشه
ساپورت نمیپوشه که سفیدیه تنش تو آفتاب چشم همه رو به خودش خیره کنه
انقد لباس تنگ نمیپوشه که عقب و جلو مثل صندوق ماشین بزنه بیرون
*موهاشو رنگ نمیکنه واونقدرآرایش نمیکنه که نتونی قیافه
ی اصلیش رو تشخیص بدی
*چشمک و عشوه وصدای نازک نداره وبادیدن ماشین مدل بالات
لحنش عوض نمیشه
*اونقدردست نیافتنیه که برای رسیدن بهش حتی توان تلاش
کردن هم نداری.نه با تو میپره نه با امثال تو پس اینقدر نگو که نیست
*تو اونقدر چشمت رو عروسکای خیابونی گرفته
که"دخترخوب"تورو بیشتراز اونانمیدونه...
پس اینقد گیر الکی نده و آدم باش خودش میاد سر راهت

+ نوشته شده در دوشنبه بیست و پنجم شهریور ۱۳۹۲ ساعت 10:19 توسط مسافر دنیا
|
بسم الله الرحمن الرحیم