یکی از زیباترین لحظه ها ،
یکی از زیباترین لحظه ها ،
لحظهایه که میبینی یکی لبخند رو لبشه و تو میدونی که
تو دلیل اون لبخند هستی ...
![]()
گاهي بايد كساني را از گذشته مان فراموش كنيم
به يك دليل ساده:
آنها به آينده مان تعلق ندارند...
+ نوشته شده در چهارشنبه بیست و هفتم شهریور ۱۳۹۲ ساعت 23:47 توسط مسافر دنیا
|
بسم الله الرحمن الرحیم