سلام
امروز اول مهر بود و من هم رفتم مدرسه سر کلاس...بهم زنگ زدن میگن خواهشا واسه بچه ما کلاس خصوصی بذارید...میگم من اهل این جور کلاسا نیستم...فقط با اصرار مدرسه داخل تابستون گرفتم...میگه آخه میگن هر کس با شما درس بگیره محاله قبول نشه...میگم آخه به من چه ربطی داره...خودشون می خونن...میگه نه از مدیر و دبیر پرسیدم میگن داخل تابستون کسی که نمره درس نهاییش 2 بوده با شما گرفته شده 15...حالا با بچه من هم بگیرید...موندم واقعا چه کنم...حالا همه به کنار خواهرم هم یکی از همکاراش میگه لطفا به داداشت بگو به بچه من درس بده...از مدیر مدرسه اشون پرسیدم میگه با فلانی(که من باشم) بگیره قبوله...ای خدا این دانش آموزا چرا اینقدر بیسوادن که نیاز به خصوصی دارن...دارم به خودم و نیروهای مخفی خودم شک میکنم...نکنه واقعا من خوب درس میدم!!!!!!!!!!!!هاهاهاهاها...خندیدن نمودیم بابت این جوک...
برم بخونم واسه ارشد...فعلا
بسم الله الرحمن الرحیم