آیت الله بهجت (ره):از ما، عمل چندانی نخواسته اند!
آیت الله بهجت (ره):
از ما، عمل چندانی نخواسته اند!
مهم تر از عمل کردن، "عمل نکردن" است!
تقوا یعنی "عمل گناه را مرتکب نشدن!
همه میپرسند چه کار کنیم؟
من میگویم: بگویید چه کار نکنیم؟
و پاسخ اینست:
گــــــــنــــــــــــاه نــــکــنــیــد.
شاه کلید اصلی رابطه با خدا " گــنــاه نــکــردن " است.

+ نوشته شده در سه شنبه نهم مهر ۱۳۹۲ ساعت 13:2 توسط مسافر دنیا
|
بسم الله الرحمن الرحیم