درصدهای ارشد یه بنده خدا واسه سراسری
هر کاری که با نام خدا آغاز نشود ابتر است
من دیپلمات نیستم؛ انقلابیم..
بعد از امام زمان علیه السلام عالم تر از ابلیس نیست.
99 عذر شرعی برای شما اقامه می کند تا شما را مطیع خود کند.
آیت الله عبدالکریم حق شناس
فرمودند:هریکی از آنها(اصحاب حضرت مهدی)، پنجاه برابر اصحابی که در زمان من هستید فضیلت دارد.
چون آنها، مثل آتش کف دستشان دینشان را نگه داشتند
در سختی ها دینشان را نگه داشتند
"شُجاعٌ عِندَ المعصية"نباشيم...
دل اربابت مهـــــــدي مي شكنه...
بخـــــــــدا آقات داغون ميشه....
ازت ميپرسن:مگه نديدي آقات مهــــــــــدي غريبه...
چـــــــــرا دلشو به درد آوردي....؟؟؟
حتما دانلود کنید
دستت از این عالم- كه مزرعه آخرت است- اگر كوتاه شد، دیگر كار گذشته است و اصلاح مفاسد نفس را نتوانی كرد..
گاهی
علم توحید انسان را به جهنم میفرستد، گاهی علم عرفان انسان را به جهنم
میرساند، گاهی علم فقه انسان را به جهنم میفرستد، گاهی علم اخلاق انسان
را به جهنم میفرستد، با علم درست نمیشود، تزكیه میخواهد..خدا نكند انسان
پیش از آنكه خود را بسازد جامعه به او روی آورد و در میان مردم نفوذ
شخصیتی پیدا كند كه خود را میبازد و خود را گم میكند..
امام خمینی ره
ما اگر خودمان را درست بکنیم، خدا کافی است، خدا هادی است. ما خودمان را نمیخواهیم درست بکنیم، اما از کسی هم نمیخواهیم آزار ببینیم. ما اگر خودمان به راه بودیم، در راه میرفتیم،چه کسی امیر المؤمنین(ع) را میکشت؟ چه کسی حسین بن علی(ع) را میکشت؟چه کسی همین (امام زمان علیه السلام) را که حالا هست، هزار سال هست، او را مغلول الیدین (دست بسته) کرد؟ما خودمان حاضر نیستیم خودمان را اصلاح بکنیم. اگر خـودمـان را اصـلاح بکنیم، به تدریج همــه بشـر اصلاح میشوند.
آیت الله بهجت
سلام
دیروز یه سری از قبولی های ارشد رو واسه رشته خودمون درصدهاشون رو دیدم...زبان5 درصد،ریاضی منفی 2 درصد،دروس مشترک 40 درصد،دروس تخصصی نرم افزار 60 درصد...یعنی ما نمی تونیم؟بعد قشنگ دولتی سراسری قبول شده همین جا شهر ما...خو یعنی ما نمی تونیم...چرا تنونیم...تلاش و توکل انشالله قبول می شیم...شک ندارم...
دیدید آمریکا با هامون رو بازی نکرد...اینها زیر نظر و محصور اسرائیل هستند و کاری هم به قضیه هسته ای ندارند...اینها مشکلشون شیعه است...اینها مشکلشون شیعه ایرانی است...حضرت آقا فرموده بودند که خوش بین نیستند به مذاکره...البته برای فهمیدن و درک برخی نیاز بود...بفهمیم و بفهمند که باید با همه خوب بود اما دشمن رو نمیشه در کنار خود داشت...باید بفهمیم که خوارج همیشه تاریخ در جامعه هستند...هر جا رهبر جامعه چیزی گفت باید پذیرفت نه بهانه جویی کرد و گفت حالا بذارید شاید این نشد...در زمان حضرت علی(ع) کار خوارج حکمیت شد...امروز هم در زمان فرزندی از اولاد علی(ع) باز نذاریم مثل اون زمان بشه!...یا حق
خدایا.....
یاریم کن نگاهم....... در افق این فضای مجازی........ جز برای تو...... نبیند
و انگشتانم ......... جز برای تو ....... کلیدی را فشار ندهند...
یا علی(ع)...التماس دعا...العبد الاحقر احمد.د

"چت شده؟؟هیچی دلم تنگه
واسه کی؟؟واسه ی...."
بسم الله الرحمن الرحیم