الهی!

 دیده بروی هرچه غیر توست میبندم

دل بر مهر هرچه غیر توست بربندم

 هرچه دارم ارزانی تو ....

میدانم که جز این مطاعی نیست دردستم

********

مهربانا !

آنکه دل از یاد تو پرکرد با دنیا چکار ؟

آنکه نفس به یاد تو پس داد با غیر چکار؟

آنکه مراد به جمال توبست با ظاهر چکار؟



خدایا بزرگی ات را یقین دارم،سکوتم از جنس فریاد است
و با همین سکوت میگویم:قسم به شکوهت تو را لحظه ای از یاد نخواهم برد،
زیرا تو از روح خود در وجود من دمیدی…سپاس میگویم بخشایش تو را…