الهی!
الهی!
دیده بروی هرچه غیر توست میبندم
دل بر مهر هرچه غیر توست بربندم
هرچه دارم ارزانی تو ....
میدانم که جز این مطاعی نیست دردستم
********
مهربانا !
آنکه دل از یاد تو پرکرد با دنیا چکار ؟
آنکه نفس به یاد تو پس داد با غیر چکار؟
آنکه مراد به جمال توبست با ظاهر چکار؟
خدایا بزرگی ات را یقین دارم،سکوتم از جنس فریاد است
و با همین سکوت میگویم:قسم به شکوهت تو را لحظه ای از یاد نخواهم برد،
زیرا تو از روح خود در وجود من دمیدی…سپاس میگویم بخشایش تو را…
و با همین سکوت میگویم:قسم به شکوهت تو را لحظه ای از یاد نخواهم برد،
زیرا تو از روح خود در وجود من دمیدی…سپاس میگویم بخشایش تو را…
+ نوشته شده در شنبه بیستم مهر ۱۳۹۲ ساعت 22:0 توسط مسافر دنیا
|
بسم الله الرحمن الرحیم