یا حسین(ع)
من دیپلمات نیستم؛ انقلابیم..
عشق فقط یک کلام
حسین علیه السلام

سلام
خوبید؟ ... تسلیت عرض می کنم این ایام رو...این مدت نتونستم برم جایی هیئت عزاداری...البته بگم نه اینکه نتونستم...بلکه به دلیل افتادن به گناه نرفتم...البته رفتم یه جلسه مجلس در حوزه ای که مرحوم پدرم تدریس می کردند...و دو جلسه هم در هنرستان داشتیم...ان شالله اگر زنده باشم فردا که تاسوعاست میرم باز حوزهعلمیه پدرم...اگر باز زنده باشیم و خدا بخواد فردا شب با خواهرم میریم مسجد دانشگاه شیراز...چون اونجا دیگه می دونیم دختر و پسر از هم جداست در عزاداری...در این دسته جات متاسفانه...بماند...اما ان شالله میریم دانشگاه...روز جمعه هم که خودمون نذری داریم باید در خونه کمک کنم...
راستی امروز در هنرستان کمی مداحی کردم...آخر مجلس بعد شور گرفتن ها که تمام شد و بخشی از مداحی با شور رو انجام دادم بنده حقیر واسه قبل دعا یه تیکه رو با آرامش خوندم...دیدم برخی از شاگردام شروع کردن به اشک ریختن...همکارا هم...میگفتن با سوز خوندی به دل نشست...یا حسین(ع) جان ان شالله این مداحی ها و این اشک های ما قبول واقع بشه...کمکمون کن...این شبا هر شب داخل خونه با موبایلم مداحی گوش می کنم و اشک می ریزم...دستمالهایی هم که اشکمو پاک می کنم باهاشون رو دارم نگه میدارم بذارند روز مرگم در قبرم...خیلی از علما این کار رو می کردند...اشک گریه بر حسین(ع) رو با دستمال جدا پاک می کردند واسه قبر...منم دارم این کار رو می کنم...ان شالله حسین(ع) شفیعمون باشه...
راستی مرغ هم خریدم واسه نذرمون...الان پاک می کردیم که فردا بشوریم و زعفران و پیاز بزنیم واسه عاشورا...در ضمن زعفران امسال هم عروسمون زحمت کشیده زعفران با گلش آورده که داریم جدا می کنیم از گلش و خشک کنیم واسه نذر بریزیم...بهترین وسایل باید باشه آخه...مرحوم پدر بسیار تاکید داشتند بر مرغوبیت وسایل واسه نذری...مخصوصا نذر روز عاشورا...یادم نمیره اشکشون بر حسین(ع)...احترامشون به عزاداران حسین(ع)...وقتی حتی کودکی وارد جلسه عزاداری می شد بلند می شدند...یکی از شاگردانشون نقل می کردند که بهشون گفتیم استاد برای کودکان نیاز نیست بلند بشید...میگفت که پدرم گفت مگه فرق داره بین عزاداری سرورم حسین(ع)؟...واسه همه باید به یک شکل رفتار کرد...یادم نمیره من هم کوچیک بودم گاها با داداش بزرگم میرفتم و جدا از پدر می رفتیم می دیدمون به احترام مجلس بلند می شدند...خدایش بیامرزد و با سرور و سالار شهیدان محشور شوند....ما هم...ان شالله
آجرک الله یا بقیه الله فی مصیبت جدک الحسین(ع)
العبد الاحقر احمد.د....از طرف(مسافر دنیا و... دلگیر خسته دنیا)

بسم الله الرحمن الرحیم