یا صاحب الزمان....در باغ آرزوها دیگر گلی نمانده

می نالم از جدایی، ای نازنین کجایی؟
سوزم ز درد هجرت، ای بهترین کجایی؟
در باغ آرزوها دیگر گلی نمانده
در حسرت گل هستم بهار من کجایی؟
+ نوشته شده در پنجشنبه سی ام آبان ۱۳۹۲ ساعت 17:20 توسط مسافر دنیا
|
بسم الله الرحمن الرحیم