موندم چرا لباس تیم زنان یقه به اون باز داره!!!اونها که نگاه جنسی و بد به زنان ندارن!!!آزادی هم که دارن!!!به قول خودشون...

************

هرچند که دوستداران فوتبال از این طراحی جدید استقبال کردند اما عدم رعایت نکته ای ظریف از سوی آدیداس از چشم کاربران دورنماند و اعتراض بسیاری از آنها را برانگیخت.


بسیاری از کاربران نسبت به تفاوتی که بین یقه لباس مردان و زنان در نظر گرفته شده بود معترض شدند و معتقد بودند یکسان بودن طراحی یقه می توانست جذاب و زیباتر باشد.

گفتنی است؛در این خصوص پست های توئیتری زیادی برای اعتراض منتشر شده است.