غائله لباس غیر اخلاقی منچستر+ عکس
موندم چرا لباس تیم زنان یقه به اون باز داره!!!اونها که نگاه جنسی و بد به زنان ندارن!!!آزادی هم که دارن!!!به قول خودشون...
************
هرچند که دوستداران فوتبال از این طراحی جدید استقبال کردند اما عدم رعایت نکته ای ظریف از سوی آدیداس از چشم کاربران دورنماند و اعتراض بسیاری از آنها را برانگیخت.
بسیاری از کاربران نسبت به تفاوتی که بین یقه لباس مردان و زنان در نظر گرفته شده بود معترض شدند و معتقد بودند یکسان بودن طراحی یقه می توانست جذاب و زیباتر باشد.
گفتنی است؛در این خصوص پست های توئیتری زیادی برای اعتراض منتشر شده است.
+ نوشته شده در سه شنبه سیزدهم مرداد ۱۳۹۴ ساعت 12:29 توسط مسافر دنیا
|
بسم الله الرحمن الرحیم