سلام...
سلام...امشب واسه یک مراسم شهادت امام صادق(علیه السلام) که البته تقریبا تبلیغاتی واسه مجلس شورای اسلامی هست دعوت شدم... که احتمالا برم...فردا هم واسه شهادت امام صادق(ع) به قدیمی ترین مجلس شیراز که در حوزه علمیه خان با سخنرانی آیه الله ملک حسینی هست میرم...جای خالی مرحوم پدر باید پر بشه در این مراسم...و همچنین مراسم تشییع شهدای گمنام در حرم احمدبن موسی شاهچراغ هست که یه سر میرم...ان شالله
داداشم و خانواده اش هم امروز میان شیراز...ان شالله...
التماس دعا
+ نوشته شده در دوشنبه نوزدهم مرداد ۱۳۹۴ ساعت 12:55 توسط مسافر دنیا
|
بسم الله الرحمن الرحیم