نمیشه به خدا...
بـــرادرم چـــشم هایت را ببند..! نمی خـــواهم شــــرمنده نگـــاهت بـــشم..!
بـــرادرم چشـــم هایت را بـــبــند..!!
تا نبینی بعضی ها چگونه پا روی جوانــــمردی شما میگذارند..!!
.
بـــرادرم در این زمــــونه بـــعضی ها به شما اعـــتقادی ندارند..!!
برادرم در این زمونه..!!بعضی ها نــــشانه روشـــنـــفــکری را...
در برهنگی و عکس گرفتن با هنرمندان هالیودی میدانند و به آن افتخار میکنند!
بـــابــــا چـــشـــم هایت را بــبـــند..!؟
بـــابـــا..! اینجا بعضی ها نمی دانند شما برای چه رفتید و شــهید شدید.؟!
.
بــــابـــا..! اینجا غـــیـــرت بعضی ها بدجوری یـــخ زده..!!
بـــابــا..! اینجا بعضی ها عطـــش عمل کردن به حـــرام خــدا را دارند..!؟!
شــــهدای ما بــــرای جـــلـــب رضـــــایت خــــدا..
و بــــرای اینکه به دســــتور امـــــام خودشان عمــــل کــــرده باشند..!
شایستگیشون را به همه عــــالم ثـــــــابت کردند..؟
.
ولــــــــی...!!
وقـــتــی بعضی ها به این دنیا دلـــبســــته شده اند..!!
برای جلـــب رضایت مخــــلوق..!! به حرف خــــالق توجهی ندارند..!!
و اینگـــــونه میشود که بعضی از خانـــم های به اصطلاح هــــنرمند..
ابنـــچنــــین شایستگـــیشون را به رئــیســـشان ثـــــابت میکنند..!!!!

صـــــــــــرفـــــــــــا جــــــهــــــت تــــــــلــــــنگر...!!؟!

بـــــرخی از آدمــــــــای به اصـــــطلاح تحصیلکرده میــــــگویند..؟!
چه اشکالی داره! یه جوون میتونه هرچه دلش خواست انجام بده!جوونه دیگه.!
.
مــــــثــــلا:میـــــتونه رقــــــص مــــــاهواره ی نـــــگاه کنه..
هــــــــــــم مــــــــیتونه نـــــــــماز بخونه..
هــــــــم میـــــتونه خیـــــلی راحت با دخـــــتر همسایه صحــــبت کنه..؟!!!!!!!!!

کــــــــسی نبــــــود به این آقـــــایون هــــمه چیز فــــــــهم بـــــگه که..!!
نمیشه در دل یک انسان هم حب خـــــدا باشد هم حب شیـــطان..؟! نمیشه..!؟
.
نمـــــیشه بــــری با دختر دانــــــشگاه در فضای سبز قـــــدم بزنی..
بعد بری صــــــف اول نــــــماز جمـــــاعت بایستی...!! نمـــیشه بخدا..؟!
.
نمـیشه به بهانه اینکه این خانوم همکار ما هستش باهـاش بگی و بخندی..
بــــــعد بــــری مسجــــد دعـــای فـــــــرج بخـــــونی..!! نمــــیشه..!؟
.
نمـــــــیشه بری سر سفره مـــــعاویه(لعنت الله علیه) غــــذا بخوری..!
بعــد بـری پشـت سـر حضـرت علی(علیه الاف تحیه و ثنا) نماز بخونی..!
نمیـــــشه بخـــــدا..!!
+ نوشته شده در پنجشنبه پنجم شهریور ۱۳۹۴ ساعت 11:44 توسط مسافر دنیا
|
بسم الله الرحمن الرحیم