سلام...

خدا رو شاکرم که باز این زمان رو به من داد بتونم یکبار دیگه ختم سه ماهه قرآن رو تا الان انجام بدم...و فردا ان شالله یکبار دیگه قرآن رو ختم کنم...و ختم جدید رو شروع کنم...در آخر ختم هم دعا می کنم واسه همه اونهایی که از ته قلب دوستشون دارم... و در دلم جای دارند... ان شالله

خدا توفیق بده سالهای سال ختم قرآن داشته باشم...و علاوه بر ختم عامل کلام خداوند باشم...هر چند تا الان سعی کردم و باید اعتراف کنم گاه گاهی اشتباه هم داشتم...که این گاه گاه کم هم نبوده...ان شالله خدا خودش به حق اهل بیت سلام الله علیها من رو مشمول عفو و بخشش و رحمت خودش کنه...و تمام مشکلات زندگیم هم شک ندارم از همین هست که خودم گاه گاه گناه می کنم...متاسفانه... و همین هم هست حرفهام نمی تونه باعث درست شدن دیگران باشه...و اگر کسی مدتی هم درست شد با حرفها و نصایح من حقیر، بعد از مدتی دیدم که  باز خراب میشه و حتی بدتر از قبل میشه...بدبختانه...خیلی از این نمونه داشتم...خدا کمک کنه و همه رو ببخشه...ان شالله

میلاد دو نور از الان مبارک...

التماس دعا