من یک دخترم نه یک مانکن فروشگاه...
من یک دخترم نه یک مانکن فروشگاه, نه یک وسیله برای جلب توجه, و نه یک تابلو نقاشی!
پیشرفت و بالارفتن را میخواهم اما نه به هر قیمت!
آزادم اما با تفسیری جدابافته...
آزادی من حجاب من است ، طلا هم آزاد است اما همیشه محفوظ ، طلا را هیچوقت فله نمیفروشند!
آن چه را فله میفروشند که زیادی آزاد باشد .نمونه اش "سبزی خوردن"!
پس دیگر نشنوم بگویی که : " من آزادی ندارم و چادرم مرا محدود کرده"
اگر آزادی و تمدنی که از آن دم میزنی "برهنگی باشد" حیوانات آزادترین و متمدن ترینند!
+ نوشته شده در دوشنبه چهاردهم دی ۱۳۹۴ ساعت 10:30 توسط مسافر دنیا
|
بسم الله الرحمن الرحیم