سلام...

فردا که برم از بچه ها امتحان بگیرم بعدش تا شنبه دیگه که کلاسها شروع بشه تعطیل هستم...چه خوب

ان شالله یه برنامه ریزی باید بکنم واسه ارشد...تا خدا چی بخواد...هر سال قبول میشم اما دانشگاه مورد نظر نه...حیف...ببینم امسال چی میشه...توکل بر خدا...

و اینکه...دقیقا 71 روز مونده به 30 سالگیم...یعنی اول فروردین...پیر شدیم رفتا...خودمون هم نمی دونم

خیلی ارادتمند و التماس دعا...